Support

Olika abonnemang

Vi vill att våra kunder ska känna sig trygga med sina webbplatser. Att de alltid är uppe, fungerar som de ska, att det tas regelbunden backup och att man snabbt får hjälp om man behöver det.
Därför erbjuder vi olika supportavtal (eller SLA – Service Level Agreement) för er webbplats, oavsett om det är vi som byggt den eller inte, och oavsett om den ligger på våra servrar eller inte.
Läs mer om vad de innehåller, och vad som skiljer dem åt, här.

Small

Vårt supportavtal Small är för dig som har en enklare webbplats som inte behöver regelbundna uppdateringar och som inte innehåller affärskritiska applikationer. Vi finns här för dig vardagar mellan 08.00 och 18.00 om du behöver hjälp.

Medium

Supportavtalet Medium är bra för dig som har en enklare webbplats som inte innehåller affärskritiska applikationer, men som behöver mer regelbundna uppdateringar. Fler supporttimmar till ett bra pris, helt enkelt.

Large

Har du en mer avancerad och omfångsrik webbplats som dessutom ligger på en CMS-plattform, är vårt supportavtal Large perfekt för dig. Här får du fler supporttimmar - även utanför kontorstid, en dedikerad kontaktväg till supporten, programuppdateringar och serversupport.

X-Large

Vårt största supportavtal, X Large, är för dig som ställer stora krav på upptid, säkerhet, snabb hjälp och regelbunden uppdatering av din webbplats. Naturligtvis ingår allt som även ingår i Large-avtalet, men här får du ”extra allt”, t.ex. ännu fler supporttimmar, SSL-certifikat och webbhotell på AppTechs servrar.

Löpande För dig som inte har behov av något av supportavtalen ovan, erbjuder vi även support på löpande räkning.
Dvs. du hör av dig till oss när du vill ha hjälp med något, så debiterar vi dig per timme efter utförd tjänst.Kontakta mig

Cookies

Kakor (cookies)

Vi har som mål att erbjuda dig som besökare information som är så intressant och relevant som möjligt. Vi använder oss av cookies och liknande teknik för att veta hur du använder webbplatsen och för att ge dig en optimal upplevelse. Vad detta innebär kan du läsa mer om här.

Vad är en cookie?

En cookie är en fil som gör det möjligt att identifiera dig som besökare på en webbplats. Cookien sparas i det kommunikationsmedel (exempelvis smartphone, läsplatta eller dator) som du använder dig av för att webbplatsen skall kunna känna igen dig nästa gång du besöker denna.  Så kallade session-cookies raderas om du varit inaktiv en viss tid. Varje gång du besöker en webbplats där du en gång fått en cookie, skickar din webbläsare med den automatiskt. Cookien gör att din dator blir igenkänd. På så sätt sparar du tid när du surfar.

Vill du läsa mer om vad cookies är och hur det fungerar, så finns det information här: www.minacookies.se

 

Cookies hos oss

De cookies vi använder hjälper till att skicka rätt information till rätt användare, hantera behörigheter och se till att användare når korrekt server. Dessutom kräver ett antal av våra tjänster cookies för att överhuvudtaget fungera. Vid exempelvis röstning används cookies för att undvika dubbelröstning. Vi använder även cookies för trafikmätning, värdefull information för oss när vi ska vidareutveckla våra tjänster. Allt för att förbättra användbarheten på vår webbplats.

Vi använder både egna cookies (förstahandscookies) för att öka kvaliteten i statistik och funktioner på webbplatsen, och ibland så kallade tredjepartscookies, där samarbetspartners som vi har avtal med genom vår webbplats lämnar cookies för att kunna anpassa erbjudanden till dig. Våra samarbetspartners kan också använda sig cookies för att få sina tjänster att fungera.

Ditt samtycke till att ta emot cookies

Genom att klicka på ”OK, jag förstår” samtycker du till att ta emot cookies från vår webbplats. Men även genom att det kommunikationsmedel som du använder dig av är inställt på sådant sätt att cookies tillåts samtycker du till att ta emot cookies från vår webbplats.

 

Att välja bort cookies

Du har möjlighet att välja bort att ta emot cookies från vår webbplats och du har även möjlighet att återkalla ett samtycke om att ta emot cookies. Detta gör du genom att ändra inställningarna i ditt kommunikationsmedel (dator, platta, smartphone) så att detta inte längre tillåter cookies. Hur du gör detta beror på vilket kommunikationsmedel som du använder dig av. Om du använder dig av en;

 • smartphone ändrar du normalt inställningarna för telefonens webbläsare,

• läsplatta ändrar du normalt inställningarna i operativsystemet, och

• i din dator kan du ändra inställningarna i din webbläsare.

 Om du väljer att stänga av cookiefunktionen i ditt kommunikationsmedel kan det uppstå problem när du besöker vår webbplats.

Dina ärenden

Här kan du se dina ärenden och vårt svar, det är enkelt att spåra och lösa problemen.

Demo

Felanmäla

Du kan felanmäla en produkt eller tjänst du har
köpt från oss, fyll i blanketten här:

Mobile Menu

Undrar du något?

Hör av dig till oss